Speelplekken in de Vlindertuin

donone84
Berichten: 1
Lid geworden op: 26-04-2010 16:31

Icarusblauwtje

Bericht door donone84 » 28-06-2012 15:21

Iemand enig idee wanneer ze bij Icarusblauwtje gaan beginnen met het ophogen van de terp en speeltoestellen plaatsen? Erger me kapot aan dat halve moeras achter mijn deur. Vind het niet chicque hoe ze ons in de rommel laten zitten en woongenot ontnemen...

Ton en Ina
Berichten: 173
Lid geworden op: 07-03-2010 10:13

Bericht door Ton en Ina » 28-06-2012 18:54

Tja, ik vrees dat er gewacht wordt tot de tweekappers gebouwd zijn. Volgens mij kun je het beste bij de gemeente klagen.
Ton - Ina - Ilona - Patricia
Boomblauwtje 70 - 7323 VR Apeldoorn

Kim
Site Admin
Berichten: 246
Lid geworden op: 19-02-2010 19:28

Re: Icarusblauwtje

Bericht door Kim » 28-06-2012 21:15

donone84 schreef:Iemand enig idee wanneer ze bij Icarusblauwtje gaan beginnen met het ophogen van de terp en speeltoestellen plaatsen? Erger me kapot aan dat halve moeras achter mijn deur. Vind het niet chicque hoe ze ons in de rommel laten zitten en woongenot ontnemen...
Vorig jaar heb ik daarover contact gehad met de gemeente.
Wat men toen aangaf was inderdaad dat alleen 't Boomblauwtje gereed gemaakt zou worden.

Ze hebben uiteindelijk wel speeltoestellen op 't Heideblauwtje geplaatst en de terp redelijk klaar gemaakt.
't Heideblauwtje zit dus alleen nog in de puin op de plek waar de 2 onder 1 kappers zouden moeten komen. Die weg wordt bij ons ook nog niet aangelegd en dat zou ook pas gebeuren als de bouw helemaal klaar is.

Omdat 't Icarusblauwtje relatief klein is en daar in verhouding veel ruimte over is voor 2 onder 1 kappers, is daar een groot deel nog niet af.....
Dit i.v.m. bouwverkeer als er toch verder gebouwd gaat worden.

Kortom; zover ik het weet ligt het er nog wel een tijdje zo (zeker omdat d 2 onder 1 kappers niet zo snel verkopen (zacht uitgedrukt).
Ik denk ook dat de enige optie 'klagen bij de gemeente' is....
___________________
Kim & Elwin

****************************
Heideblauwtje 124, bouwkavel 262

Plaats reactie